21 februari 2010




Igår släpptes ju Sonya Rykiels kollektion för hm, och jag stod utanför portarna och väntade ivrigt i lördags mose. Kikade in vilka plagg jag skulle hugga tag i och suktade innan butiken öppnade. Tillsammans med ungefär 20 andra nyvakna kvinnor i 30-årsåldern. Klockan 10 drogs gallret upp och jag smet under och högg tag i några fynd. Och titta vad fin hon blev i randig stickad Rykiel-dress. Jag är så nöjd. Och det var fantastiskt kul att köa inför ett hm-designer samarbete. Mera sånt!

4 kommentarer:

  1. Hej, kanske funkar det att kommentera nu! Vilken piffig randning och vilka häftiga gardiner. Kram från en sysslolös, sportlovsledig mor och mormor.

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint! Vilken stilsäker unge ni har! Jag saknar er här borta!

    SvaraRadera
  3. Superfin! Tjejen har bra smak! Och ni med. Fina gardiner ni skaffat.

    SvaraRadera
  4. Sikken tjej=) Kan tänka mej hur snygga ni ser ut bredvid varandra med era nya Rykiel-outfits!! Så mysigt att ni var här på besök, saknar er redan!

    SvaraRadera